Monday, March 23, 2009

belon panas di putrajaya...

lama aku tak datang putrajaya sebenarnya... ada la dekat 4 bulan tak masuk sini.itupun sbb aku ada seminar kat PICC. kalau pergi bangi, aku lalu LDP dan terus ke bangi je.. tak terfikir pun nak jalan2 kat area ni.. hehehh . actually, zaman aku study kat UNITEN dulu.. hampir tiap2 ptg lepak sini.... ambil feel and cari ilham... kononnya...

nak dipendekkan citer, aku sampai putrajaya area pukul 6.00 ptg. matahari still terik giler.... sebenarnya kitorg xtau event ni ada kat area mana... so kira gamble jela ni....cuak gak aku bila aku sampai kat area alamanda, xde 1 belon pun kat atas.lalu area masjid pun xde 1 belon pun berterbangan.. burung2 adala...... at last jumpa gakkkk.... bila lalu atas jambatan... peh jammedddd.... nak parking pun tak tau kat mana...


tgh cari parking, belon first dah naik...... ummmppp.. kelam kabut aku ambil gambar... excited pulak aku.... syokkk.... selalu tgk kat tv je.... bila tgk life, feel lain macam je....

aku zoom sehabis yg boleh ni.....
bestnya kalau dapat naik ni.........

hehheheh... syokkknya

cantiknya......
mana nak park keta ni..... aku rasa mcm nak ikut terbang gakkk ikut belon.

kuikuikui.... at last kitorang park kat depan pejabat MOF. belasah jela... janji aku dapat tgk.... tunjuk perut 1x... ahakkkss

smile!!! i'm here..... puas hati betul dapat jadi model terjun belon panas ni...

antara yg menarik perhatian.....

dah dekat dah tuuuu......
hello... i'm again

semakin banyak belon2 berterbangan......

dan lagi... dan lagi........
belon merak ni siap pusing bangunan PJH. tapi yg kelakarnya... asyik menunduk je... hehheh... berat kat kipas belakang kot... hehehheeh...

walaupun aku x dpt naik..... tapi puas hati dapat tgkkk........ daaaaaa

3 comments:

  1. wah kemaen bgaye smbil tayang perut tu ek...eee bestnye...rugila tak tengok...

    pepun take care okey

    ReplyDelete
  2. best tauuuu... kalau bawak anak2, lagi bestt

    ReplyDelete
  3. bestnye dpt tgk belon panas, amik gmbr cantik nih!:) salam kenal dari sy..

    ReplyDelete